|
Řešení dopravy
Popis přístupových tras:
• |
silnice II/418 z Újezdu u Brna, silnice III/4176, veřejná účelová komunikace |
• |
silnice II/380 v obci Telnice, silnice III/4185, silnice III/4176, veřejná účelová komunikace |
• |
silnice III/4176 z obce Prace, veřejná účelová komunikace |
• |
silnice III/4183 z obce Kobylnice, silnice II/418, silnice III/4176, veřejná účelová komunikace |
• |
silnice III/4183 z obce Kobylnice, veřejná účelová komunikace Pravý / Levý lán, silnice III/4176, veřejná účelová komunikace |
• |
silnice III/4183 z obce Kobylnice, místní komunikace U Cihelny, veřejná účelová komunikace |
Optimálnímu řešení dopravy je věnována mimořádná pozornost.
Projekt bude probíhat ve dvou režimech:
a) klidovém - budou obsluhovány pouze drobné stavební akce v okolí, počet průjezdů vozidel bude v řádu jednotek denně a bude rozložen po všech příjezdových trasách. Zvýšení dopravy prakticky nelze vyhodnotit a zaznamenat. Určení trasy příjezdu bude součástí "Smlouvy o uložení výkopové zeminy" a bude zavazovat dodavatele k dodržení této trasy pod sankcí.
b) realizace liniové stavby - v případě realizace liniové stavby (JV tangenta, VRT,rozšíření dálnice v úseku Brno-Holubice, atp.) lze očekávat významnou dopravní zátěž v regionu. Tento přesun hmot by se prováděl tak jako tak, je pravděpodobné, že by se hmota přesouvala na větší vzdálenost a zatížení životního prostředí by tedy logicky bylo větší. Dopravu v případě liniové stavby bude řešit projektová dokumentace liniové stavby, která podléhá schválení příslušných orgánů státní správy.
|
|
|